5 september 2009

Fia har vart helt underbar de senaste dagarna. Det ger verkligen att vara hos Fredrik, redan lärt mig massvis bra saker. Ger mkt att se honom rida sina hästar. Känns som jag tar till mig mera när jag ser och förstår själv hur jag ska göra när jag själv rider.


Iaf, åter till Fia. Tränade för Ulrika imorse igen, vilken skillnad mot förra gången. Nu börjar vi vara tillbaka till där vi var när jag slutade träna innan sommaren. Hoppas det fortsätter såhär nu så ska nog hoppningen bli ännu bättre. Underbara häst <3

Stampe gick igår i ridhuset och han var jätte fin, kanske lite seg i galoppen. Hm, tänkt om det är något med honom. Lär märkas imorgon iaf. Även idag när jag longerade honom såg han lite seg och staplig ut. Inte halt eller ojämn men ser inte ut att gå fram ordenligt. Men som sagt, är han inte som vanligt imorgon på tävlingen så får vi se hur vi gör. Han börjar ju bli gammal och gått rätt mycket på sistone. Men iaf jag oroar mig nog bara ionödan. Imorgon ska vi hoppa 120 och min andra 130 i livet :) Hoppas på bra rundor och bra känsla!

Nu blir det kolla om kameran är laddad och sedan sova inför tävlingen :D !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar