27 september 2009

länge sedan

Nu var det ett tag sen, 2 veckor om jag inte såg fel.

Tyvärr har jag inte hunnit eller haft ork att skriva, hästarna vaccerierades förra veckan så blev mest små rundor i skogen varvat med vila. En kompis har även blivit sparkad i huvudet och fått ligga på sjukhus så jag och min familj har tagit hand om hennes 5 hästar. Men nu mår hon bättre som tur är :)

Denna vecka har Fia haft det hårt, gått 4 lektioner. En för hopplektion för fredrik spetz och 3 markarbete för ulrika. Hon har gått väldigt bra och det känns som mycket har släppt på mitt håll. Fredrik red även Fia en stund. Jaa tänk om man kunde rida så (A) !

Idag ska jag kolla om mina nya stövlar har kommit :D! skriver nog mer ikväll, då pappa och jag ska testa hoppa stampe några språng på ett nytt bett. Vi ska även kolla på ett nytt stall i eftermiddag. Men vi får se (:


blir en film från Ljungby då vi var nolla vår första nationella 120 :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar