7 september 2009

Söderköping
stainless

120 cm : ute Det var en tidshoppning och de första 5 hindrena var super bra. jag höll planen och lugnet och red som jag gjorde inne på framhoppningen. Gud vad han hoppar när jag rider som Fredrik vill. Fredrik hjälpte mig på framhoppningen och det var verkligen super. Väldigt snällt av honom. Men ja, till hinder nummer 6 bara vände jag, med innerhanden och fick inte med honom runt och fick ett stopp. Kom om 6&7 där var det åter bra. Men till nummer 8:a red jag som innan. Hm, bara att glömma.


130: 4 fel En bra runda, men många småfel som inte gjorde det perfekt. Stampe hoppa bra, kom dåligt in på båda kombinationerna. Glömde helt bort att kolla och tappade vägen helt.


Fick ändå mycket beröm av fredrik. Kanske inte för rundorna, men för det stora hela. Framför allt för jag ändrat hela min ridning på så kort tid, 4 lektioner.

film från 130 söderköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar