9 september 2009

Idag har stampe ridits i ridhuset, blev ett rätt kort men hårt pass. stampe tyckte sådär om det hela, men blev jätte fin på slutet. Nu hoppas jag allt funkar super på fredag, det är ju faktist kval till Globen!

Red även Pilgrim en sväng i skogen, det gick bra.. Annars har eftermiddagen gått åt att mocka åt alla hästar, packa och fixa allt inför Ljungby och träningen imorgon bitti för Fredrik.

Kommer inte bli några inlägg på några dagar, imorgon halv 7 ska jag till fredrik och träna, sedan tar min underbart snälla mamma hem Fia, och jag stannar kvar och har praktik hos Fredrik, efter det hem till Sebbe fort så skjutsar han ut mig till stallet så jag hinner fixa med Stampe, så fort pappa kommer åker vi till Ljungby och sover hos pappas kompis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar