13 november 2009

Som tur var så gick det bra hos Fredrik :)

Kom hem runt halv 4 och åkte direkt till stallet, red Fia en stund i ridhuset. Mest för att rast av henne inför träningen imorgon. Gud vad kul det ska bli :D

Efter Fias tur red jag stampe en stund i skogen, hm.. Kan inte mer än att le åt honom även fast han var nära att lämna mig kvar ute i skogen med vildsvinen. Ibland är han bara för fjantig! Imorgon blir det ridhuset för hans del innan Anna kommer.

Imorgon ska jag jobba i stallet så ska fodra kl 7, efter det ska jag hinna rida Royale innan hästarna ska ut. Anna träningarna börjar kl 16.00, men jag rider 17:15 :) Charre ska med och kolla, kul! Efter det ska hon även med oss hem och äta med Anna och Larsas Familj :) Blir en trevlig kväll. Får se om jag hinner uppdatera!

Ikväll har jag även kollat på gamla klipp på stampe för snart 2 år sedan och på Fia för 1 år sedan. Tänkte lägga upp de på bloggen, men hinner inte ikväll. Borde sova :)

LÄNGTAR TILLS IMORGON :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar