3 november 2009

Det är konstigt att man haft ett lov utan att ens haft några minuter till att blogga.

-löshoppning, ny sadel, avkastning, fredrik , tävling, gunillas stall , Z och ridning av fia igen. Min vecka i det stora hela :)

Jag har en ny sadel som jag ska prova ett tag, det är en Passier Optiums, tycker den är väldigt bra och jag sitter faktist bättre igen, hästarna verkar gilla den. Den är lite dyr bara så vi ska se hur vi göra. Jag hoppas på den sadeln :)

Lilla pigga Royale lämnade även mig ute på åkern när vi var ute och red, skulle testa en ny väg och han var pigg och framåt, så fatta vi galopp och då drog Royale ut på åkern med världens bocksprång. Sen drog han järnet några varv, nöjd så han ut! Sen var han super fin när vi fortsatte rida. Man kan inte mer än le åt honom ibland ;)

en liten film från när vi löshoppa honom.

Annars har veckan gått åt att vara i stallet hela dagen. Ridit Z och börjat rida Fia igen. Hon känns fin.


Var även och tävlade stampe i Linköping, hoppade bara 1m och 110 på lördagen och var nolla i båda klasserna och sedan hoppas jag 110 på söndagen också. var en tidshoppning och jag svängde lite snävt på ett hinder så det blev typ en volt framför istället. Haha, men efter var han super fin iaf :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar