19 november 2009

:D:D:D

Jag tror det är länge sedan jag skrattat såhär mycket! Lisa som jobbar hos fredde och Cissi den andra praktikanten är ju bara för roliga tillsammans :D !! Luncherna är nu mera väldigt händelsrika och fnissiga ;) Kommer sakna cissi när hon sluter efter dessa 5 veckor.

Idag har det hänt lite tråkiga saker, vissa personer borde lära sig hur man uppför sig när man åker förbi hästar som skritta på vägen. Som tur var så hände det inget allvarligt tillslut, men det kunde blivit mycket värre. Ibland undrar man vad folk tänker med när det tutar på 2 hästar och sedan gör rivstart med transport och sulky bakom förbi hästarna. Och när man ser hästarna stå på bakbenen och de ena tjejen trilla av och hästen springer ut på åkern. Om man inte ens har vett att stanna då, ja då är det något fel. Men som tur var gick det bra den här gången, men man vet ju inte nästa gång.

Hoppa stampe för fredrik också, tycker inte det kändes bra alls. Men det handlar väl bara om min ridning, vilket tur att jag ska vara där 5 veckor till, så kanske något har blivit lite bättre tills dess :) var ju ett tag sedan jag träna för honom nu...

På kvällen åkte jag till Solla för att klappa och puss på min fina fia som är helt frisk, finns inget på rönkgen varken i ryggen eller bakknäna. Känns skönt att veta :) Nästa vecka blir det hennes tur att flytta till fredrik och träna :D!!

Hoppa även kelly på larsas lektion, hon sköte sig otroligt nog bra! Inget sparkade eller ens i närheten av att vara istadig. Jag tycker om henne och ska bli kul att rida henne hela helgen nu när malin åker till örebro :) Hoppas hon sköter sig lite bra då!
kelly och malin på en bild, hoppas det inte gör något att jag tog 1 bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar